maandag 30 september 2013

Spijkerjasje hotfixen met applicator

Het leukste werkje van heel het hotfixen maar ook de meest tijdrovende. MEt de applicator werken. Hiermee zet je steentje voor steentje deze vast op een kleding stuk of schoen of wat je ook wilt hotfixen. Heel handig voor spijkerstof en uit de hand losse steentjes monteren zonder enig patroon om eerst te volgen.



Ik besloot deze 2 manieren te combineren. Eerst een patroon maken op de transferfolie en monteren op het spijkerjasje.

Het spijkerjasje van de voorzijde





HEt patroontje gemaakt uit de hand op transferfolie. Alleen de tekst princess met het kroontje is van een patroontje de rest heb ik uit de hand zelf gelegd op gevoel. Op de achterkant gestreken en dit is het eerste deel van de creatie die ik in gedachten had.




Daarna ben ik met de applicator doorgegaan en heb de rest op gevoel doorgelegd en vastgezet. Stukje voor stukje steentje voor steentje. Het was een flink werkje maar het resultaat mag er zijn.




Op dit deel heb ik totaal 3 uur gezeten. Het was een lange tijd en toen ik dit deel afhad besloot ik te stoppen en een andere dag verder te gaan. Dit jasje ben ik aan het maken voor een knappe dame van bijna 1,5jr oud (maat 86) en wil ik half oktober afhebben.

Dit is het eindresultaat van het spijkerjasje wat ik gemaakt heb.
Half oktober krijgt ze hem kado en dan een foto van de dame met het jasje aan :D The final touch





Hou mijn blog in de gaten voor het eindresultaat en de andere projecten natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten