maandag 30 december 2013

Mega "mindy" Tshirt flex en flocken

Mega Mindy wordt Mega Emma tshirt:


Voor de verandering zag ik mijn dochter gek doen en dansen op mega mindy. Erg lief om zo een hummeltje van bijna 2 jaar te zien "dansen" en zo gek te zien zijn van mega mindy. Ik besloot haar een shirtje aan te meten wat precies bij haar zou passen :D




Mega Emma maakte ik ervan en ik ging aan de slag.

Eerst het patroon ontwerpen en laten snijden door de cameo.
En dan..... pulken en verwijderen wat niet in het patroon hoort en dan als dat klaar is krijg je dit :


Vergeet niet alles in spiegelbeeld te snijden haha... want je snijdt aan de kant die op het shirt komt te zitten en niet de voorzijde zeg maar.

Ik heb het donkerroze deel uit flex gesneden en het gele uit flock. Glad en suede achtig op elkaar dus en dat ging super goed met het strijkijzer.

Flex erop strijken
Eerste deel flock erop gestreken


2de deel flock erop gestreken
Alle flex en flock erop gestreken



































Het eindresultaat:



 Een geweldig persoonlijk tshirt voor mijn dochter om aan te doen deze maanden. Ze is er helemaal blij mee en ik ook haha.
















Veel plezier op mijn blog en kijk voor andere ontwerpen en creaties bij de andere blogs waaronder die van het geflexte tijger tshirt. Klik HIER om deze te bekijken.

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat mooi!
    Mega-Mona zou dat hier ook geweldig vinden.
    Welk lettertype heb je hiervoor gebruikt en waar kan ik het vinden? 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ik zou ook graag weten welk lettertype dit is. Mijn moeder (moeke) wordt 70, en 10 jaar geleden hadden we een liedje gemaakt voor mega moeke en droeg kleine Anna een Mega Mindy pakje, maar daar kan ze niet meer in. alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat er geen antwoord is gekomen op de vragen van hierboven.

    BeantwoordenVerwijderen