donderdag 31 oktober 2013

Fb groep gestart (patronen delen enz)

Facebookgroep : Creabea's Tilburg en omgeving



Ik heb een nieuw groepje aangemaakt voor creamensen en iedereen is welkom. Ik wil daarmee ook graag in contact komen met mensen in mijn directe omgeving waar ik mee af kan spreken eens in de zoveel tijd  om samen te freubelen.

Mocht je interesse hebben kan je je aanmelden. het is een besloten groep.
Ben je creatief met de cameo of ander apparaat of crea met kunst verven of andere dingen omtoveren in iets unieks en moois dan ben je zeker welkom :D

Klik op onderstaande link om in het facebookgroepje te komen en je aan te melden.

Creagroepje Tilburg en omgeving

Ook heb ik een patronen facebookgroep (geheim) gestart. Daar deel ik  en natuurlijk ook anderen onze patronen. Zelfontworpen, van internet en aangepast.. en meer.

Link op onderstaande link om in het patronendeelgroepje te komen en je aan te melden.

Kelly's cameo patronen deelgroep

1 opmerking:

  1. toeval ik ben aan het googlen op alle info over de cameo silhouette die ik ga kopen en ben op je blog gekomen. Ik heb gans je blogje bekeken en heel veel inspiratie opgedaan. En bij het ene groepje ben ik al lid maar het andere zal niet mogen omdat ik niet van de streek ben.Ik hoop dat ik ook zo'n mooie dingen ga meken met mijn cameo.Ik zie er al naar uit

    BeantwoordenVerwijderen