zondag 27 oktober 2013

Babyshower sticker en etagaire

Babyshower:


Afgelopen weekend was ik uitgenodigd bij een babyshower voor een vriendin van me die 34w zwanger was op dat moment. Het thema werd high tea en ik koos om scones en jam en lekkere room te maken. Had bij de lidl een hele gave etagaire gezien en meegenomen zodat ik mijn hapjes leuk kon presenteren.


De etagaire was wat kaal en standaard wit. Ik besloot hem een echte babyshower uitstraling te geven en minder saai te laten zijn.















Ik ging aan de slag met linten en aangezien ze niet wist wat het geslacht was (wilden ze niet weten) nam ik roze en blauwe linten in alle kleuren.

Na wat geknutsel en gestrik werd het echt een sierstuk.

Het Eindresultaat:





En natuurlijk hoort daar een hele mooie babyshower raamsticker bij die ik in de avond nog had ontworpen en laten snijden door mijn supergeweldigmoetjeinjebezithebben silhouette cameo.





De raamsticker zit op zijn plek .

De babyshower was een groot succes en we hebben allemaal een hele leuke ochtend gehad. De zwangere dame werd overstelpt met kado's waarvan we haar wensen ontfrutseld hadden in de weken voorafgaand aan het feestje en ze waren een schot in de roos.


1 opmerking:

  1. Leuk leuk, ik geloof dat ik deze ook op de FB groep had gezien ;) blijft leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen