zondag 27 oktober 2013

Halloween Heksenketel trick or treat

Heksenketel:


Via een facebookgroepje van de silhouette cameo ben ik door ruiling van patronen in het bezit gekomen van de svg files genaamd "party on elm street" een 3d creatiepakket van halloween.
Ik zag dat er een heksenketel inzat en besloot deze te maken zodat ik iets leuks had om het halloweensnoep in te doen voor als ze langs de deuren komen. Hieronder een plaatje van de set waar aan de rechterkant de heksenketel staat.

bron: www.svgcuts.com

Leuk idee maar veel werk. Ben er in totaal een uur mee bezig geweest en toen was de ketel af. Ik had besloten hem in oranjekleuren te doen zoals een pompoen van halloween. Zag al genoeg zwarte ketels en dat was te voorspelbaar. Dus... met oranje karton en gedecoreerd karton aan de slag gegaan.

Ik had van de lidl 2 zakjes snoepoogballen meegenomen en besloot deze erin te doen.




Heel erg leuk maar ik mis net iets... de pot is zo iets te leeg en saai. Ik had nog wat spinnenraggendraden over van mijn ander project van het halloween sierplateau  (klik hier om naar het blog te gaan) en gebruikte deze als vulling eronder zodat het nog enger werd en het leek of er ook echt spul in de ketel zat.


Het eindresultaat:






De kinderen kunnen nu langskomen en er staat ze een heerlijk snoepje te wachten MWOEHAHAHAHHAHAHAHAHA





Blijf mijn blog in de gaten houden voor meer knutselwerkjes en ontwerpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten