woensdag 13 november 2013

Vaasje omgetoverd tot eyecatcher

Eyecatcher: 


Ik had een saai wit vaasje gekocht bij de zeeman en heb deze gebruikt in het halloween plateau (klik hier voor dat blog) en wilde hem omtoveren tot iets leukers.

Ik had andere ideeen ermee maar toen ik eenmaal bezig was kwam het helemaal uit tot een supermooi eindresultaat wat ik nooit had durven dromen dat het er zo uit zo komen te zien.











Ik besloot de fles zilver te spuiten met spuitverf. 
Ik had ook nog een pakje strasssteentjes gekocht die je kan plakken en  besloot deze hiermee te laten blingen. Dacht dat het er niet uit zou zien maar hoe verder ik kwam met het plakken hoe gaver deze werd. Ik begon spontaan een strassstenenfan te worden. Plakplakplak.. en toen was ik klaar :D

Nog een zilverglitterlint eromheen met een zilvergespoten hart en het restultaat was zo verbluffend. Ik ga ook een gouden versie maken denk ik haha.

Het Eindresltaat: 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten