zondag 20 oktober 2013

Bol sierglas project

Bol sierglas:


Ik had nog een sierglas staan met een flinke bolling. Ik besloot die ook mooi te maken en te versieren met een mooie tekst en te vullen met siersels.

Ik koos een tekst die mij erg aansprak toen ik het op internet tegen kwam. Heb er mijn eigen draai aangemaakt en het patroon is :


Met sterren eromheen dat leek me heel gepast en erg mooi. Moest hierbij aan mijn oom denken die is dit jaar overleden en hij was nog zo jong.

Daarom de sterren omdat dat bij de herinnering hoort.






Het vinyl uit laten snijden door de cameo en deze met veel geduld helemaal perfect gemonteerd op het glas.
Erg goed gelukt en zelfs wel 100% geslaagd wow. Heb rode vinyl gepakt omdat ik het aan mijn tante wil geven die rood als kleur in haar huis heeft.





Daarna heb ik wat toepasselijke vulling erin gedaan. Ik koos ervoor om zilver met ht rood te combineren en had nog hoe toevallig een witzilver lint liggen met ziveren sterren eraan. Die samen met het rode lint erin verwerkt.


Het eindresultaat:





Blijf mijn blog in de gaten houden voor meer projecten. Ben alweer met de volgende bezig :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten