woensdag 16 oktober 2013

Autoraamsticker auto monteren

Autoraamsticker :



En eindelijk is het stickervinyl binnen wat ik besteld heb.
















De basiskleuren zijn binnen en ook het langverwachtte zwart wat ik wilde om een autoraamsticker te maken voor onze eigen auto. Ik ging aan de slag en de cameo sneed weer perfect het patroon uit.

Ik zette het patroon op de transferfolie zodat je het kan plaatsen waar je wilt.



Patroon op transferfolie gezet

Daarna naar de auto toegegaan en meteen ook maar een filpje gemaakt over hoe je het moet monteren. Dat leek me erg handig voor iedereen om te zien ipv het te lezen hoe het moet.



Eindresultaat :






Ik ontwerp en maak autiraamstickers voor iedereen.
Stuur mij een email voor meer info en prijzen.




















1 opmerking:

  1. Wat een leuke stickers heb je ontworpen. Laat het sticker vinyl van jou plak resten achter of is het statisch?

    BeantwoordenVerwijderen