donderdag 17 oktober 2013

Kaars versierd met vinyl stickers

Kaars gepersonaliseerd: 


Binnenkort is mijn oma jarig een wat geef je aan een dame die alweer 87 jaar jong wordt.
Tja... een bloemetje of plantje dat doet iedereen al. En echte wensen heeft ze niet. 

Ik wilde graag iets maken wat niemand heeft en besloot een kaars om te toveren tot een persoonlijke kaars. Iets wat ze nooit krijgt en het heel speciaal maakt in mijn ogen. Hij is natuurlijk niet om op te branden met het vinyl erop en echt voor de sier gemaakt. Let hier dus op als je zelf een sierkaars maakt met dit spul erop dat je het wel kan branden maar dan moet je de sticker verwijderen.

Eerst de benodigde spullen klaargezet.


 De folie het haakje en de kaars. Op deze foto heb ik het patroon eral in laten snijden en kan ik meteen aan de slag met loshalen en daarna monteren.




Alle stukjes die niet geplakt moeten worden heb ik verwijderd en toen kwamen we aan op het lastigste stukje van het alles. Het monteren van de sticker. 




Het eindresultaat: 





En natuurlijk een filmpje van het resultaat :D dat zegt toch altijd meer dan die foto's vind ik zelf.


Houd mijn blog in de gaten voor meer gave projecten enz.
Dank u voor het lezen van dit blog kijk ook bij de andere bloggen voor meer inspiratie en info en filmpjes met uitleg enz.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten