dinsdag 15 oktober 2013

Labels efteling draak

Efteling thema verjaardag:



Omdat mijn zoontje nu helemaal gek is van de sprookjesboom draak en die van het sprookjesbos heb ik besloten zijn verjaardag in het thema van de draak te houden. En natuurlijk de efteling draak.
De eerste stap was om labels te maken. Ik ben van plan om snoepzakjes te maken voor alle mensen die komen en daaraan horen natuurlijk labels :D

Mijn cameo klaargezet en na het sketchen van zijn naam, het uitsnijden van de labels en kaartjes waar de naam opstond en nadat ik de draak zelf uitgeprint en daarna uitgesneden heb heb ik alles samen gevoegd.

De draak heb ik met van die 3d blokjes geplakt (die ze ook voor 3d kaarten gebruiken weet de naam even niet meer) en het stukje met de naam van mijn zoontje erop met lijm vastgeplakt op het label.

Ben heel bij met het resultaat. 









Moet nog veel meer labels maken ik denk dat ik ook nog wat cupcakewrappers ga maken in draken thema zodat hij dit op school kan trakteren. Op naar het volgend project dus.

Kijk ook bij mijn andere blogs voor meer knutselwerkjes en filmpjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten