vrijdag 18 oktober 2013

Sfeerplateaus gemaakt WAUW


Sfeerlichten en decoratie: 


Wauw ik had het creabea virus te pakken op alle fronten. Ik had een heerlijke bui om veel gezelligheid te maken en aangezien ik binnenkort naar mijn nichtje ga om haar nieuwe appartement te bekijken waar ze nu helemaal in gesetteld is besloot ik wat persoonlijks voor haar huis te maken. 

Meteen ook maar 2 verschillende soorten gaan maken omdat er binnenkort ook een verjaardag aankomt van een jongeman die samenwoont met zijn vriendin en als enige wens gezelligheid vroeg :P haha. Leek me helemaal gepast.

En wat is het WAUW geworden.


De dingen wat ik zocht in de creatie:

Sfeer
Gezelligheid
Warmte
Liefde
Kleur
en een lekker geurtje is ook leuk natuurlijk.

Naar de winkel en lekker rondgeneusd en wat bij elkaar gezocht wat ik als basis wilde gebruiken.

Pakket 1
Pakket 2



















Ik ging aan de slag en wilde wit met paars en nog wat dingen combineren.

Op het glas wat bij pakket 1 hoorde besloot ik tekst te zetten met stickervinyl. Ik liet de cameo een mooi patroon uitsnijden met wat gave vlinders wat nu voor haar een grote betekenis heeft gekregen.

3 vlinders en de tekst ging ik heell secuur monteren op het glas. Zorg dat je het glas eerst goed ontvet. Ik deed het met glassex en daarna goed napoetsen. En dan stickeren maar.


De tekst gemonteerd
De vlinders op elke zijde eentje gemonteerd



















Daarna was het erg leuk om het plateau te vullen. Ik deed er wat siersels bij en een kussentje dat heerlijk naar lavendel rook. Erg mooi en kleedde het mooi aan.
















Het andere project was ook zeer leuk. ik besloot hier een heel mooi lint op het glaasje te zetten en af te werken met 3 paarse roosjes. Daarna heb ik er mooi paarse glitters op de bovenste rand geplakt.
Het plateau heb ik ook met lint versierd zodat het niet zo saai wit was en tezamen met wat paarse versiering en wat mooie witzilveren denneappels zag het er super mooi uit.
En ook weer een heerlijk ruikend kussentje van lavendel. 

















Het Eindresultaat:


2 hele mooie kadootjes waarvan ik verwacht dat ze erg in de smaak zullen vallen.





Blijf mijn blog in de gaten houden voor meer creaties van Kelly.
Het volgend project is al in uitvoering.

1 opmerking: