donderdag 10 oktober 2013

Glazen thee opbergpot bestickerd

Opbergpot voor theezakjes:


Ik heb het virus te pakken en wilde eens een glazen pot beplakken en opleuken.
Ik had een saaie kale pot staan waar ik alle theezakjes in bewaar. Vond het een heel goed plan om deze iets interessanter te maken.

Ik zocht weer een leuk plaatje van internet wat met thee te maken had en kwam uit op onderstaand plaatje wat meteen opviel.



Ik ging aan de slag in de silhouette studio en maakte een snijpatroon ervan.
Ik koos voor de kleur rood omdat in ons huis de kleuren zwart,wit en rood centraal staan en rood kwam heel goed uit in onze zwart witte keuken. Alle accenten zijn trouwens rood in ons huis de dekens op de zwarte bank, kussentjes, een rode muur en nu de thee opbergpot haha.



Hier ziet u de potten zoals ze waren. Saai kaal en helder.
Niet echt een aantrekkelijk iets om neer te zetten op de vensterbank in de keuken he.








Toen ik er eentje bewerkt had (de andere moet ik nog verzinnen wat ik denk aan zwart en dan met een ander onderwerp erop) zag die er zo uit.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten