woensdag 9 oktober 2013

Verjaardagskaart VW busje

Project volkswagenbusje:


Zo en aankomend weekend is er een vriendje van mijn zoontje jarig en die jongen is helemaal gek van volkswagenbusjes. Dat vraagt voor een verjaardagskaart van... jazeker een volkswagenbusje.

Ik googlde een foto en ging er wat mee spelen in mijn software programma.




Deze foto is een tekening en ik ben erachter gekomen hoe ik deze helemaal uit elkaar kan halen en stukje voor stukje kan printen om er een gave 3d kaart van kan maken.

HEt resultaat mag er wezen. Ik heb de vouwkaart uitgesneden op gewoon kartonpapier en de rest die erop gelaagd zit met adhesicce cardstock. Heel handig het plakt en kan je zo zonder lijm monteren  echt een geweldige uitvinding.





De kaart is klaar. Naam erop en natuurlijk de leeftijd. Ben heel benieuwd hoe deze jongeman zijn kaart gaat vinden zondag.

Hou mijn blog in de gaten voor meer hobbiewerkjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten